Shop
Hier vindt u alle gokkasten, voor exploitanten en particulieren.
Bezorging
Wij bezorgen onze gokkasten aan huis.
Hier leest u alles over de voorwaarden.
F.A.Q.'s
Hier leest u de antwoorden op de meest gestelde vragen.

 

In deze rubriek vind je het antwoord op veel gestelde vragen.

    Staat uw antwoord er niet bij??? Klik danHIER!!         

 

Vraag: Wat is een halversie?

Antwoord: Met "halversie"wordt bedoeld, dat in de kast de zelfde software zit als in de speelhal. D.w.z.: geen creditlimiet, geen automatische uitbetaling bij 200 punten en de startknop is vast te zetten met een kaartje.

Vraag: Wat betekend "Carry in"?

Antwoord: "Carry in" betekend dat de automaat bij een defect in de garantie periode.( 3 maand ) Zelf moet aanleveren bij ons voor reparatie.
Vraag: Wat betekend "credit knop"?


Antwoord: Bij deze automaat kan allen punten opgezet worden m.b.v. een knopje. Deze automaat accepteerd geen geld.

Vraag: Wat is het vershil tussen "slide"of "hopper" uitbetaling?

Antwoord: Bij een slide worden de munten verzameld in een buis. Bij uitbetaling wordt er aan de onderkant steeds één munt uitgedrukt. De nadelen van dit systeem zijn: maakt veel lawaai, storings gevoelig (geld recht op in buis), beperkte geld voorraad.
Bij een hopper worden de munten verzameld in een soort bakje (hoppercup). De uitbetaling gebeurd d.m.v. een draaischijf met gaten er in. Het voordeel hiervan is: minder lawaai, snelle uitbetaling, grotere munt voorraad, en minder storings gevoelig.

Vraag: Automaat betaald niet uit ?

Antwoord: Wanneer de automaat wel punten aftelt maar geen geld uitbetaald komt dit meestal doordat er munten dwars in de buizen zitten.
Dit is op te lossen door de uitbetaal unit geheel leeg te gooien. En hierna op nieuw te vullen. Controleer tevens of de schakelaars die op de buis zitten niet verschoven zijn.

Neem contact op

U bent geinteresseerd in een van onze gokkasten? Neem dan contact op via 0612-898516 of vul onderstaand formulier in.

 
 
 
Uw bericht: